MATHILDA LINDSTRÖM

ALDRIG MER PA-ARBETE!

Publicerad 2011-04-08 15:28:40 i ALLMÄNT,

Hallådär fredag-eftermiddag. Sitter i skolan och är precis klar med allt som har med PA (projektarbete) att göra, allt är äntligen klart alltså, så aldrig mer PA, och hur skönt känns inte det då? Såååå underbart haha! Men nu ska jag börja jobba med Stolt och Nykter affischen istället, men jag har på något sätt fastnat, have no more ideas! Men så fort Göran kommer så löser det säkert sig får man hoppas.

Ska nog ner på stan när jag kan gå härifrån, köpte någon liten present till Josse som fyller år imorgon, sen hem och slänga i mig nå mat, kanske kan bli snabbmakaroner idag igen, för de är ju verkligen så jävla gott! Sen åker vi och firar lillkusinen min, dock utan stora kusinerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela