MATHILDA LINDSTRÖM

09.17 - HEJDÅ GÄVLE, HEJ NORRKÖPING!

Publicerad 2011-04-15 06:35:15 i ALLMÄNT,

.... och hej Iza och Daniel (och ja nu menar jag Adams-Ray)

Godmorgon förresten kanske jag ska säga, I'm so fucking tired, jag håller seriöst på och dör just nu för jag är så trött, går fasiken inte att beskriva haha, egentligen har jag lite sovmorgon på fredagar, men inte idag eller eftersom jag sticker till Norrköping idag och ska träffa Iza, saknat henne så sjukt mycket och sist vi sågs vad när jag skulle på StudentKryssningen vilket var en månad sen nu, så detta ska bli så jäklans roligt. Och sen ett stor jäkla plus i kanten, Daniel kommer till Norrköping idag och spelar, fast typ som gästartist till någon skola, men det skiter jag fullständigt i, jag ska dit och så enkelt är det bara haha.

Tåget går 0917 härifrån Gävle, och sen ska jag byta i Stockholm 10.44 (hur fan ska de gå? ja de gick ju då fan inte bra sist jag åkte tåg själv och skulle byta tåg, usch fyfan) Sen åkte jag vidare från Stockholm till Norrköping och beräknas vara framme 12.33 typ, och då hoppas jag att lilla Iza kommer och möter mig ;).

Men nu måste jag fixa mig och packa och allt vet vad, jag måste förbi Madde idag också innan jag sticker så jag har lite brådis faktiskt. Men vi hörs sen, jag kanske mobil bloggar något på tåget (dock kan jag inte lägga in nå bilder så ni vet) men vi hörs sen iallafall. Puss och Kram!

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-16 11:49:42

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela